Bij digitaal ondernemerschap gaat het erom het evenwicht te vinden tussen "hyperschaal" en "microzorg". Om succes te hebben, moeten uw onlinedienst tegelijk heel schaalbaar zijn en de klant centraal stellen. Naarmate u door de groeifasen van de digital venture-cyclus gaat, rijzen diverse vragen. Hoe ga je om met groeipijnen? Wat is het beste moment om te investeren in internationale aanwezigheid? Hoe en wanneer vind je het juiste type groeikapitaal en partnerorganisaties? Hoe zit het met prijsstelling en de aanpak van marktsegmenten met verschillende behoeften? Dit zijn maar enkele vragen, maar één ding is zeker: Sirris kan u helpen.
Digital service scaling
Expertises
Hebt u moeite met het opschalen van uw techbedrijf? Een adviesraad kan hierin verandering brengen. Ontdek hoe onze aanpak voor een echte impact zorgt.
Het opschalen van een digitale dienst vergt slimme keuzes. Wanneer, waar en hoeveel moet u investeren om internationaal te gaan? Wij hebben het antwoord!
Hoe stemt u product en markt op elkaar af? Sirris helpt u bij een heldere definitie van product en klant, een scherpe prijsstelling en sterke verkoopargumenten.
Hoe creëert en levert uw digitale dienst waarde? Sirris kan u helpen deze essentiële vraag te beantwoorden met een vlijmscherp businessmodel.
Samenwerken is vaak beter. Maak gebruik van de expertise van andere bedrijven en werk aan een gemeenschappelijke businessmissie binnen een waardevol ecosysteem.
Waarom digitale diensten belangrijk zijn
Digitale diensten ontwikkelen en uitrollen is een kwestie van overleven als onderneming. Digitaal ondernemerschap kan allerlei ondernemingen en organisaties helpen het hoofd te bieden aan de snelle veranderingen in het algemene ondernemingsklimaat. Denk aan trends zoals de verschuiving naar:
- een loyaliteitseconomie – in plaats van transactionele interacties met klanten, leveranciers en medewerkers, worden steeds vaker langetermijnrelaties nagestreefd.
- een ontwerpeconomie – aangezien oplossingen steeds meer op individuele behoeften moeten inspelen en voortdurend verbeteringen worden verwacht, is het van cruciaal belang om doeltreffend verbonden te blijven en tegelijk data te gebruiken om nuttige inzichten te verwerven voor uw onderneming en stakeholders.
- een platformeconomie – samenwerking tussen verschillende spelers in een specifiek business- en innovatie-ecosysteem is uiterst belangrijk om innovatieve oplossingen aan te bieden.
- verhoogde duurzaamheid – "as-a-service"-businessmodellen worden steeds belangrijker om de levensduur van producten te helpen verlengen, de behoefte aan uitrusting te verkleinen, afval terug te dringen, circulariteit te stimuleren enz..
Inspirerende artikels
Eerstkomende activiteiten
Wilt u uw digitale business graag opschalen?
Met één muisklik komt u in contact met onze expert Peter Verhasselt.