Generative AI maakt een steile opgang, met ‘large language models’ (LLM’s) op kop. Deze technologieën bieden de mogelijkheid om bestaande functionaliteiten op een nieuwe manier te implementeren, zoals ...
Corporify is een SaaS-productbouwer die zich richt naar ondernemingen en Private Equity/Venture Capital-fondsen over de hele wereld. Hun oplossingen vereenvoudigen het digitaal beheer van juridische ...
Bij Sirris stellen we alles in het werk om onze klanten te helpen innovatieve producten te creëren en geavanceerde technologieën te implementeren. Nieuwe technologie kan interne processen stroomlijnen, ondernemingen efficiënter maken en de kwaliteit van aangeboden producten en oplossingen verhogen. Het overkoepelende doel blijft steeds hetzelfde: het aanbod aantrekkelijker maken.
Sirris werkt vaak samen met bedrijven die de stap zetten naar connectiviteit (transitie naar Industrie 4.0) of digitale diensten beginnen te gebruiken of te ontwikkelen (digitale transitie). De ...
De producten van digitale productbouwers kunnen bij hun klanten veiligheidsproblemen introduceren. Verschillende factoren hebben ertoe geleid dat recent het bewustzijn rond cyberveiligheid van ...
Door aan een fysiek product digitale diensten toe te voegen - digitale servitisatie - kan je een langetermijnrelatie uitbouwen met je klanten en waarde creëren voor je bedrijf én voor je klanten.
Digitale servitisatie is het verrijken van een fysiek product met digitale diensten om zo meer toegevoegde waarde te bieden aan je klanten. Je ontwikkelt met andere woorden een smart product. Zo kan je bijvoorbeeld als smartwatchfabrikant je gebruiker via een app een gepersonaliseerd trainingsprogramma aanbieden dat rekening houdt met zijn wensen, doelen… en dat de gebruiker op zijn horloge raadpleegt.
Het InsightProducts-project was bedoeld om bedrijven te helpen hun product- en dienstenaanbod te optimaliseren via het rendabel verzamelen en gebruiken van relevante en kwalitatieve productdata met ...
Digitale servitisatie is een welbepaald type van servitisatie. In dit nieuwe verdienmodel komt de waarde van digitale diensten die een fysiek product verrijken. De duidelijkste voorbeelden hiervan ...
Om tot een kwalitatief hoogstaande gegevensverwerving te komen, moet de digitale sector optimaal gebruikmaken van sensoren. Sirris, Hahn-Schickard en het FZI Research Center for Computer Science ...