Waarom is het subscriptiemodel een van de meest gebruikte digitale businessmodellen?

Digitale bedrijven gebruiken een aantal businessmodellen, zoals het marketplace-model of het advertentiemodel. In een bijeenkomst op 7 mei bekijken we waarom het subscriptiemodel één van de meest gebruikte modellen is. U leert wat dit model inhoudt en hoe het zich verhoudt tot de andere gangbare modellen.

Bij digitale bedrijven is het subscriptiemodel al jaar en dag ingeburgerd. Wilt u een digitale start-up beginnen of heeft u al een digitale start-up of scale-up, een product of dienst en wilt u leren hoe hiervan een subscriptiemodel te maken? Dan moet u op 7 mei in Bluepoint Brussels zijn.

Omar Mohout, gerenommeerd expert in dit domein, laat u kennismaken het het subscriptiemodel en leert u hoe u dit kan toepassen op uw eigen product of dienst. Hij presenteert bovendien een nieuwe tool gebouwd op basis van het subscriptiemodel, waarmee u zelf de investeringen in technologie in Europa kan monitoren. Deze tool geeft u inzichten in de hot topics van de technologiesector.

Twee bedrijven die gebruik maken van het subscriptiemodel, d!nk en Smartlog, komen toelichten hoe zij dit hebben aangepakt en wat dit voor hen heeft betekend. Smartlog leverde vroeger 'traditionele' producten en is nu overgestapt op een subscriptiemodel. d!nk heeft vanaf het begin voor het subscriptiemodel gekozen.

Meer weten over dit event en u inschrijven? Dat kan via onze agenda!