Beloftevolle ondernemer Nadja Desmet over optimale inzet van kracht sociale media

De digitale economie wordt gedreven door hyperscale and microcare. Het is cruciaal om schaalbare online diensten aan te bieden die op een gebruiksvriendelijke manier taken overnemen van consumenten en/of business-gebruikers. We vroegen ons af hoe beslissingsnemers hiernaar kijken en spraken met Nadja Desmet, oprichtster van Socialemediaburo.be en Someflex en verkozen tot 'West-Vlaamse beloftevolle kmo van het jaar'.

Nadja Desmet ziet het als haar missie om overheden, organisaties en bedrijven te leren hoe ze de kracht van sociale media optimaal kunnen benutten. Verkozen tot 'West-Vlaamse beloftevolle kmo van het jaar' streeft Desmet samen met haar team naar een aanpak op maat van de gebruiker, maar dan wel uitgerold op schaal. En ze heeft daarover een duidelijke visie.

Lees het interview nu op Bloovi

Over Hyperscale & Microcare
In deze interviewreeks zoomen Peter Verhasselt en Nick Boucart van Sirris in op de essentie van digitale business: schaalbare online diensten. Niet software of de zoveelste technologiehype staat daarbij centraal, wel het vermogen om schaalbaarheid en klant-centriciteit te combineren. Hun boek 'Hyperscale& Microcare’ kan je hier bestellen.